بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری قم، سیدمجتبی فرهادیقمی معاون گردشگری این استان روز 6 فروردین 97، در نظارت از واحدهای اقامتی قم اظهار کرد: «از این تعداد یک مورد تذکر به دفاتر خدمات مسافرتی بوده است.»
او ادامه داد: «همچنین 12 مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی قم ارائه شده است تا در ارائه خدمات به مسافران نوروزی دقت بیشتری صورت بگیرد.»
او اضافه کرد: «در استان قم، 287 واحد اقامتی شامل 35 واحد هتل، 28 واحد هتل آپارتمان، 58 واحد مهمانپذیر، 166 واحد خانه مسافر و 100 مجتمع بین راهی و گردشگری، پذیرای مسافران نوروزی است.»
فرهادی قمی با تاکید بر این که در طرح نوروزی 372 مورد نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری قم صورت گرفت، گفت: «در این طرح روزانه دو تیم بازرسی این اداره کل بههمراه دستگاههای نظارتی از نحوه خدمات ارائهشده به مسافران نوروزی نظارت می کنند.»
معاون گردشگری قم افزود: «در طرح نوروزی 2 مورد شکایت از سوی مسافران نوروزی اعلام شد که کارشناسان به این شکایتها رسیدگی کردند.»
او خاطرنشان کرد: «ارائه انتقادات و پیشنهادها نسبت به خدماترسانی تاسیسات گردشگری با نصب سامانه نظارتی app.ichto.ir در گوشیهای اندروید و IOS امکان پذیر است تا به سرعت کارشناسان این اداره کل رسیدگی کنند.»
انتهای پیام/